Garantie retourservice Stuur gratis jouw defecte product binnen de garantietermijn terug naar ons
Een product hoort deugdelijk te zijn. Je leest het op veel websites terug en deze stukjes geven altijd een naar smaakje. Alsof het er staat omdat het moet. Wij hebben ons consumenten hart laten spreken en een aantal duidelijke voorwaarden opgeschreven waar jij iets aan hebt:
- Altijd minimaal 2 jaar garantie, zelfs als de fabrikant er maar 1 geeft
- Een defect moet gratis kunnen worden teruggestuurd. Gaat er iets kapot binnen de garantietermijn, dan is het ons probleem
- Garantiegevallen moeten snel worden afgehandeld zodat de klant zo kort mogelijk zonder product zit
- Communiceer goed en duidelijk zodat de klant nooit voor verrassingen komt te staan
Met die duidelijke communicatie beginnen we hier, door jou in 1 oogopslag te laten zien wat onze garantie retourservice voor jou betekent.
Ons handige garantie retour overzicht
Zie in 1 oogopslag of ook jij gratis je garantiegeval kunt retourneren
Scroll naar rechts om de complete tabel te zien »
![]() |
![]() |
![]() |
|
Garantie vanuit | Nederland | België | Duitsland |
Gratis retour | |||
Met retour label | |||
Vervoerder voor retour | ![]() |
![]() |
Eigen vervoerder |
Pakketje onderweg | 1-2 werkdagen | tot 2 weken | Afhankelijk van vervoerder |
track&trace mogelijk | Afhankelijk van vervoerder | ||
Retour afgehandeld | Binnen 2-4 werkdagen | Binnen 2-3 weken | Afhankelijk van vervoerder |
Stappen van je garantie retour
Het complete plaatje in 8 simpele stappen
Nog een paar aandachtspuntjes voor je retour Want niemand houdt van verrassingen
- Voor een gratis retour vanuit Nederland dient je pakket maximaal 175x78x58 cm groot te zijn en onder de 31,5 kg
- Voor een gratis retour vanuit België dient je pakket maximaal 60x40x40 cm groot te zijn en onder de 20 kg
- Pak ook defecten goed in. Het zou zonde zijn als het product verder beschadigt tijdens transport
- Een dubbelcheck op je defect kan nooit kwaad. Als een product niet kapot blijkt te zijn brengen we 15,- in rekening voor de gemaakte behandelingskosten
Veelgestelde vragen
Antwoord op de meest voorkomende vragen over garantie
Vanaf wanneer gaat mijn garantie in?
Je garantie gaat in op het moment dat je jouw product ontvangt.
Hoe weet ik of mijn product eventueel meer dan 2 jaar garantie heeft?
We communiceren dit altijd op de productpagina in de specificaties. Je kunt het daar vinden.
Ik heb mijn muis laten vallen en nu is de knop afgebroken. Valt dit onder garantie?
Helaas niet. Eigen toegebrachte schade kunnen we niet vervangen.
Mijn defect is 5 dagen geleden al teruggestuurd, maar nog niks ontvangen. Waarom duurt het zo lang?
Als er een weekend tussen zit kan het wat langer duren. Daarnaast wil een defect zichzelf niet altijd gelijk tonen bij het testen. We hebben dan wat meer tijd nodig. We zullen je hier dan wel altijd z.s.m. van op de hoogte brengen.
Ik heb de fabrikant benaderd, maar die stuurt mij terug naar jullie. Waarom?
De fabrikant heeft jouw gegevens niet. Vandaar dat wij een garantiegeval veel sneller en makkelijker kunnen oppakken voor je dan de fabrikant zelf.