Garantie retourservice Stuur gratis jouw defecte product binnen de garantietermijn terug naar ons

Een product hoort deugdelijk te zijn. Je leest het op veel websites terug en deze stukjes geven altijd een naar smaakje. Alsof het er staat omdat het moet. Wij hebben ons consumenten hart laten spreken en een aantal duidelijke voorwaarden opgeschreven waar jij iets aan hebt:

  • Altijd minimaal 2 jaar garantie, zelfs als de fabrikant er maar 1 geeft
  • Een defect moet gratis kunnen worden teruggestuurd. Gaat er iets kapot binnen de garantietermijn, dan is het ons probleem
  • Garantiegevallen moeten snel worden afgehandeld zodat de klant zo kort mogelijk zonder product zit
  • Communiceer goed en duidelijk zodat de klant nooit voor verrassingen komt te staan

Met die duidelijke communicatie beginnen we hier, door jou in 1 oogopslag te laten zien wat onze garantie retourservice voor jou betekent.

Ons handige garantie retour overzicht
Zie in 1 oogopslag of ook jij gratis je garantiegeval kunt retourneren

Scroll naar rechts om de complete tabel te zien »

Garantie retourservice voor Nederlandse klanten Garantie retourservice voor Belgische klanten Garantie producten retour sturen op eigen kosten voor Duitse klanten
Garantie vanuit Nederland België Duitsland
Gratis retour
Met retour label
Vervoerder voor retour DHL Bpost Eigen vervoerder
Pakketje onderweg 1-2 werkdagen tot 2 weken Afhankelijk van vervoerder
track&trace mogelijk Afhankelijk van vervoerder
Retour afgehandeld Binnen 2-4 werkdagen Binnen 2-3 weken Afhankelijk van vervoerder

Stappen van je garantie retour
Het complete plaatje in 8 simpele stappen

1. aanmelden


Meld je garantie aan op de manier die jij fijn vindt.

Je kunt een e-mail sturen, chatten, bellen (0762600207) of via je account een defect melden. Geef even aan wat het probleem is en noteer je ordernummer.

Binnen 24 uur ontvang je van ons bericht.

2. Inpakken


Pak je product alvast stevig in en check nog even of hij compleet is zodat hem goed kunnen controleren. Vergeet bijvoorbeeld de dongle niet bij een draadloze muis.

Stop het product in een omdoos en vul deze goed op, zodat het mooi beschermd is.

3. Label plakken


Je ontvangt je gefrankeerde retour label altijd per e-mail. Nederlandse klanten een DHL label, Belgische die van Bpost.

Met het label ontvang je gelijk duidelijke retour instructies. Zo vragen we of je het label op de langste zijde van de doos wil plakken.

4. Pakketje wegbrengen


Doosje dicht, labeltje erop. Op naar de dichtsbijzijnde DHL Parcelshop of Bpost punt.

Stuur je pakketje binnen 5 werkdagen op naar ons, zodat we zeker weten dat de geldigheid van het label niet verloopt.

5. Je pakket gaat retour


Je pakket is met DHL zo'n 1-2 werkdagen onderweg. Retouren met Bpost doen er ongeveer 1-2 weken over.

Wij ontvangen de pakketten doorgaans in de middag. Zodra ze binnen zijn duiken we er bovenop.

6. Controle van je product


We controleren het door jou beschreven probleem. Eventueel stellen we nog wat vragen om het defect sneller te vinden.

We doen ons best om het product dezelfde dag nog te controleren. Vervolgens nemen we contact met je op.

7. Repareren of vervangen


Afhankelijk van het probleem repareren of vervangen we je product. We zullen dit altijd duidelijk communiceren.

We sturen het gerepareerde of nieuwe product op naar jou, zodat je er z.s.m. weer mee aan de slag kunt.

8. Garantie afgehandeld!


Je bent weer aan het bikkelen met een goed werkend product.

Mochten er zaken zijn die je liever anders ziet, laat het dan even weten. We kunnen onze service met alle verzamelde feedback stapje voor stapje verbeteren.

Nog een paar aandachtspuntjes voor je retour Want niemand houdt van verrassingen

  • Voor een gratis retour vanuit Nederland dient je pakket maximaal 175x78x58 cm groot te zijn en onder de 31,5 kg
  • Voor een gratis retour vanuit België dient je pakket maximaal 60x40x40 cm groot te zijn en onder de 20 kg
  • Pak ook defecten goed in. Het zou zonde zijn als het product verder beschadigt tijdens transport
  • Een dubbelcheck op je defect kan nooit kwaad. Als een product niet kapot blijkt te zijn brengen we 15,- in rekening voor de gemaakte verzendkosten

Veelgestelde vragen
Antwoord op de meest voorkomende vragen over garantie

Je garantie gaat in op het moment dat je jouw product ontvangt.
We communiceren dit altijd op de productpagina in de specificaties. Je kunt het daar vinden.
Helaas niet. Eigen toegebrachte schade kunnen we niet vervangen.
Als er een weekend tussen zit kan het wat langer duren. Daarnaast wil een defect zichzelf niet altijd gelijk tonen bij het testen. We hebben dan wat meer tijd nodig. We zullen je hier dan wel altijd z.s.m. van op de hoogte brengen.
De fabrikant heeft jouw gegevens niet. Vandaar dat wij een garantiegeval veel sneller en makkelijker kunnen oppakken voor je dan de fabrikant zelf.