1. Opmerking - We luisteren graag

Wij zijn blij met elke opmerking

We zijn elke dag bezig om onze website te verbeteren, ons assortiment aantrekkelijker te maken en onze service te verhogen om jou als klant een nog fijnere ervaring te kunnen bieden. Hoewel we graag ook zelf met goede ideeën komen, zijn we ons ervan bewust dat de beste ideeën van onze eigen klanten komen. We kunnen nog zo ons best doen om naar onszelf te kijken als klant, het is niet hetzelfde als jouw unieke ervaring. We luisteren dus graag naar jouw ervaringen en ideeën, of ze nu positief of negatief zijn.

Voorbeelden opmerkingen/verbeteringen

Hieronder kun je een paar voorbeelden vinden van klanten die met hun opmerking(en) ervoor gezorgd hebben dat we onszelf konden verbeteren.

Voorbeeld 1: klant vond het lastig om een aantal ergonomische muizen te kunnen vergelijken die bij zijn handformaat pasten.

Verbetering: met behulp van filters kan er nu heel snel een selectie van ergonomische muizen worden gemaakt aan de hand van de ingegeven handformaten



Voorbeeld 2: klant die betaalde met Afterpay kreeg een verwarrende e-mail dat zijn bestelling zou worden verstuurd op het moment dat de betaling binnen was. Hoewel dit het geval is bij iDeal, Creditcard, Paypal etc. krijgt de klant met Afterpay zijn bestelling alvorens hij betaald heeft.

Verbetering: door een prominent geplaatst stuk tekst is de e-mail met de orderbevestiging duidelijker en komen er minder vragen binnen over de levering van de
bestelling.

Afterpay
Indien u gekozen heeft om uw bestelling achteraf te betalen via AfterPay, dan zal u binnen enkele dagen per mail een betaaloverzicht van AfterPay ontvangen van waaruit u uw bestelling via DigiAccept/iDEAL kunt betalen aan Afterpay.



Voorbeeld 3: klant had Cable Snake besteld waarmee hij kabels kon wegwerken. De meegeleverde tool om de kabels door de slang te trekken riep vraagtekens op. De klant kon niet 1-2-3 uitvogelen hoe die gebruikt moest worden

Verbetering: bij elke cable snake werd een filmpje geplaatst waarin het gebruik van de meegeleverde tool wordt uitgelegd. Sindsdien zijn er minder vragen over het gebruik van de tool.

 

 

2. Klacht - Bij ons sta je sterk

Met onze klantenservice en het Webshop Keurmerk heb je zekerheid

Heb je een klacht? Dan horen we die graag! Je kunt je klacht kwijt op de manier die jij het prettigst vindt. We hebben geen speciaal e-mailadres of doorkiesnummer en we hebben ook geen speciale termijn waarbinnen we een klacht oppakken. Via chat/whatsapp/telefoon spreek je ons direct en op een e-mail reageren we gewoon binnen 24 uur zoals altijd.

Via onze contactpagina kun je alle contactmogelijkheden vinden. Een ontevreden klant vinden we het meest verschrikkelijke wat er is. Laat dus van je horen, samen komen we er uit.

Ondanks dat we ons uiterste best doen om klachten goed op te lossen, is er altijd de mogelijkheid dat een conflict niet tot een goed einde wordt gebracht. Om jou meer zekerheid te kunnen bieden omtrent het oplossen van conflicten is ergowerken aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Dit keurmerk controleert periodiek zijn leden en bestrijdt ondeugdelijke webwinkels. Confilicten worden behandeld door juristen. Je kunt je klacht daar altijd indienen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.